zondag 10 november 2013

sintkaarten

 Ik maak dit jaar sintkaarten ipv kerstkaarten!


Nee hoor ik doe ze bij enkele sint swap/snails die ik maak 
maar het is wel een keer eens iets anders!

Verder kreeg ik van
 Bij de Handwerk deze zaadjes:
Jullie moeten echt eens gaan kijken op haar blog.
Zij heeft deze zaadjes allemaal zelf gedroogd en heel erg leuk verpakt
en je kon nog kiezen ook nog welke je wilde zoo leuk.


Heb dit weekend wel veel ideeen tot uitvoer gebracht
maar dat waren meer kleine kadootjes voor sint verpakkingen
Ik laat ze nog wel eens zien als ze aangekomen zijn.
Verder heb ik veel gelezen zal mijn boekenlijst eens even aanpassen zo.
Veel liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! de kaarten zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL! Sinterklaaskaarten in plaats van Kerstkaarten. Dan kun je ook Zwarte Pietkaarten maken :)
    Hahahaha... ik zie ze me al versturen en hoor het commentaar al ;)
    Wel heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk verzonnen! en je kaarten zijn ook al zo leuk geworden.

    Oh...lezen, heerlijk!
    Heeft JB eindelijk een aantal boeken voor mij op de tablet van onze zoon gezet, kom ik er gewoon niet aan toe om te lezen. Als ik eenmaal zit, hang ik teveel rond in blogland geloof ik ;)
    Ennuhhhh.... ik lees liever uit een boek dan vanaf een tablet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die Sinterklaaskaarten. Ik hou erg van het Sinterklaasfeest.

    BeantwoordenVerwijderen