vrijdag 15 november 2013

vanmorgen gemaakt



 Ik heb deze week niet veel geknutseld drukker met andere dingen
(contact avonden van school en volleybalwedstrijd enz)

Ik heb eindelijk deze kaartjes vanmorgen afgemaakt voor postcrossing.
Dat heb ik al een tijdje niet gedaan maar ik was mijn bakje aan het opruimen
daar zitten altijd dingetjes in die ik nog moet maken/afmaken of binnenkort moet versturen.


Ik heb er weer een stuk af 5 nu nog even adressen aanvragen.

Ook heb ook even envelopjes/zakjes gemaakt:


En had ik alle labeltjes van onze nieuwe volleybal shirts gekregen van iedereen en daar 
zaten kleine speldjes aan :


Fijn weekend
Liefs Diana

3 opmerkingen:

  1. en dat noem jij niet veel geknutseld? Leuk geworden allemaal. Die postcrossing kaartjes zijn ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes zeg. Als je nog een adresje nodig hebt.ik hou me aanbevolen. speldjes zijn overigens ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom zitten er zulke leuke bedeltjes aan een volleybal shirt??
    Je kaartjes zijn erg leuk, zo heerlijk Hollands. Je stuurt ze op naar het buitenland toch?
    Dan is het helemaal leuk!
    Fijn weekend, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen