maandag 2 december 2013

Een Clutch

Heb ik een dagje vrij voor mezelf heb ik helemaal geen zin om kerst freubels te maken,
dat heb ik weer maar ik had al wel heel lang iets anders in mijn hoofd.
Ik had laatst een paar oude spijkerbroeken in mijn handen en die lagen nu in de stoffenzak
maar ja als je er niks mee doet ligt het er volgend jaar nog.
.
Ik had ze al wel vaker voorbij zien komen en naaien ja dat kan ik ook nog
maar toch al wel heel errug lang niet gedaan . 
 Maar goed ik zag dus hier het patroon van een Clutch en zie hier mijn resultaat:




Heb een onderzetter van mijn  (overleden ) tante er opgenaaid.
Oh ja en de binnenkant gevoerd met  (hoe kan het ook anders) delfts blauwe stof.





Nou ga ik gauw weer verder want ik was met nog iets bezig.
(ook weer niks met kerst te maken)
Zal wel weer op het laatste moment moeten gebeuren zoals gewoonlijk.
Liefs Diana 

7 opmerkingen:

  1. Wow, wat knap! Echt een super mooie clutch! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie geworden! Het onderzettertje erop maakt het heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg!
    wat heb je een mooi kaart voor mijn nicht gemaakt!
    ikben gelijk volger van je geworden!
    kom je ook even bij mij langs!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke clutch geworden en bijzonder met het opgenaaide onderzettertje!
    Je maakt leuke dingen, heel knap wat je allemaal maakt!
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen