dinsdag 24 december 2013

Ga ik dit nu echt doen?

Ga ik dit nu echt doen?
Deze deken haken? Ik?

Ja echt waar kijk maar:


Je ziet ze voorbijkomen in de meest kleurrijke combinaties maar ik hou het maar
bij mijn favoriete kleuren anders blijftt ie ongebruikt boven op de kast liggen
(net als mijn sjaal) daarover later meer!

Ik kreeg van de swap van de nederlandse swappers in de brievenbus
gelukkig nog net op tijd voor de kerst.
Ik kreeg een pakketje van Wendy

sorry geen foto
Zij heeft echt een geweldig blog als je van vintage houdt zooo mooooi!








Natuurlijk maakte ik ook een vintage pakketje voor haar:







Verder ben ik druk bezig met een projectje voormezelf.
Komt niet zo vaak voor dat ik iets voor mezelf maak.
Het lag er dan ook al minstens 2 jaar en er ligt nog iets moois
ook al zo lang te wachten (ook voor mezelf)
En dat zijn dus meteen mijn goede voornemens
dat doe objecten eerst afmoeten!

Fijne dagen allemaal!
Liefs Diana

11 opmerkingen:

  1. Lieverd, bedankt voor je schattige kerstkaartje en pakketje!!
    Fijne dagen voor jou en je geliefden.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben meteen even op de link gaan kijken: tuurlijk ga je deze deken haken!
    Nee, even serieus, het kan echt een heel mooi werkstuk worden en als ik kon haken deed ik ook mee.
    En ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar jou project wat al twee jaar op jou wacht.
    Fijne kerstavond en haak ze!





    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las al dat je mee gaat doen! Leuk!!!! Mooie kleuren ook. Gisteren ontving ik je kaart en pakketje. De hanger en de zuurstok hebben al een plekje in de boom gekregen. Superleuk! Dankjewel!! Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hé wat grappig, is de onderste foto een dopje van een klein flesje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dopje van bierflesjes ik maak ze ook wel eens aan bijv scrapalbums of sleutelhangers ook erg leuk!

      Verwijderen
  5. Wat een leuke post kreeg je nog net voor kerst!
    Ben nog aan het twijfelen of ik ook mee ga doen met het haken van de deken, het lijkt me wel een uitdaging!
    Fijne dagen en lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee ! Toffe kleurtjes heb je gekozen trouwens ! Ik ven zelfs eigenlijk stiekem al begonnen met de engelse werkbeschrijving hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed gekozen die kleurtjes. En je hebt helemaal gelijk. Anders gebruik ik het ook niet zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke blogje , ik vond u via andere haaksters ik zal zeker blijven bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van de crochet a long. Mijn haakkunsten zijn niet zo goed, dus ik kijk wel gewoon mee met iedereen.
    Leuke swap pakketjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat lief van je :) Nou ik ben ook superblij met wat jij allemaal voor mij hebt gemaakt en hebt gestuurd! Dank je wel!! En succes met het haakavontuur, ik ben zelf net begonnen met haken, dus hier word ik wel erg enthousiast van :) xx Wendy

    BeantwoordenVerwijderen