zaterdag 28 december 2013

Project nr 1 klaar!!!!!


 Mijn eerste project is al bijna af,

De bedoeling is dat er nog meer kleine voorwerpen inkomen
maar kon er ff niet meer vinden waar ik speciale herinneringen
aan heb.

Ik heb er een foto van mijn overleden oom en tante in gemaakt.
Het zwaard is een speldje dat mijn oom voor mij uit Indie heeft mee
gebracht ik was toen denk ik een jaar of 8.
Het embleem van de ns hangt ernaast (hij was conducteur)
Ik probeer nog een echte knoop van zijn jas te bemachtigen via mijn
neef !



Verder zitten er wel veel snailmailspulletjes in waaronder de oorbellen,
vlinders, poppetjes, de klomp, het hartje, de kantenbloemen ik vind het wel 
leuk zo.
De zilveren vingerhoed is van mijn moeder.


Nu nog een plekje vinden om hem op te hangen!
Veel liefs Diana 



13 opmerkingen:

  1. een vintageletterbak, leuk! met al die herinneringen erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Bijzonder om er allemaal spulletjes in te zetten die een speciale herinnering oproepen. Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! En wat een heerlijke verzameling van speciale spulletjes met herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en heel speciaal zo met al je dierbare herinneringen!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En terwijl ik jou foto's bekijk speur ik de woonkamer af, op zoek naar een plekje voor ook zo'n mooie letterbak!
    De spulletjes in jou werkstuk zijn echt met zorg en liefde gezocht, ik hoop dat je nog zo'n knoop kunt krijgen: misschien zijn er wel reserveknopen over?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik krijg nog een envelop met spulletjes van mijn neef o.a manchetknopen en een broche van mijn tante met een delfts blauwe molen erop!!!!

      Verwijderen
  6. Heel bijzonder meis! Mooooooi!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al die spulletjes en herinneringen in een doosje, of beter gezegd letterbak. Echt bijzonder.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie manier om je herinneringen te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat super mooi gemaakt! En bijzonder om je herinneringen zo te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen