woensdag 11 december 2013

Tijd gebrek

Jullie blogs lezen doe ik nog wel vlug vlug maar reageren niet altijd.
Ben druk op het werk met de kerstcreaties van hout.
Heb zelf ook maar iets voor aan de muur gemaakt.
Ik hou wel van de winter maar niet van de kerstkleuren (rood)
dus ik hou het een beetje rustig wel is er nog ruimte voor kaarten.
Ik moet nog een paar knijpertjes opplakken maar kan ze even niet vinden.
Het is weer tijd voor opruiming op mijn hobbykamer ha ha.



Mijn boom is wel kleurig geworden maar ja is dan ook niet mijn keuze maar van mijn dochter
(ik mocht dit jaar geen blauwe boom)


Ook moet ik nog een paar snails versturen dus deze gaan binnenkort op weg:



Nu snel verder  met mijn kerstkaarten nog een stuk of 20 ik maak ze dit jaar erg simpel.
En ook allemaal verschillende maar wel leuk zal er gauw een keer over bloggen.
Heb nog wel meer te laten zien maar dat bewaar ik nog even.
Straks even de kerstboom bij mijn moeder opzetten, ze kan nog niet helemaal goed uit de voeten
en met zo'n kerstboom sjouwen is ook al zo lastig en mijn vader kan het ook niet alleen.
En ik doe het graag voor ze Tot gauw 
Liefs Diana

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat houtwerk aan de muur. Jaloers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat houten paneel met de kerstdingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het met het bovenstaande helemaal eens, wat ontzettend leuk is dat houten muur ding!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vroeg me om mijn adres, maar ik kan geen mail adres vinden op je blog....
      En, die engel is heel simpel gemaakt van dik MDF (maar kan natuurlijk ook van ander dik hout). Groot genoeg gat maken voor een kerstboom kaarsje.
      Heel simpel, maar erg leuk om te zien staan.
      X Nana

      Verwijderen
  4. Gelukkig was er toch nog plek voor een aantal blauwe ballen in de boom!
    Wat je gemaakt hebt voor aan de muur, daar kun je nog veel meer dingen in/aan hangen, ik vind het nu al gaaf uitzien.
    Nog 2 weken tot kerst: gauw verder met de kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. December is ook altijd een drukke maand! Maar wow, wat een mooie houten creatie!! En de boom is ook zo leuk en vrolijk!! :D
    Hele fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk houten muur bord heb je gemaakt, heel sfeervol!
    Boom ziet er ook gezellig uit!
    Hoop dat je tijd hebt gehad om nog wat kerstkaarten te maken, succes verder daarmee, altijd leuk een zelf gemaakte kaart.
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen blauwe boom!? Wat flauw, hihi. Ik ben dol op blauw en stiekem vraag ik mij toch ook af of ik het mooi zou vinden een blauwe boom maar tot nu toe is t-ie aldoor iets met rood geweest. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen