zondag 1 december 2013

Zwarte Piet is geweest


 Zwarte Piet is vannacht geweest.
Hij (Zij) heeft mijn letter voor de swartepietenswap
geruild (scheelt weer postzegels)

Dit heb ik voor Annette gemaakt





En dit heb ik gekregen van haar,
Deze komt aan de deur van mijn hobby kamer te hangen:


 De rest wat ik nog heb gemaakt bewaar ik nog even 
ik kom dus nog vaak terug deze week denk ik.
Ik heb morgen namelijk nog een vrije dag , heb geruild met de woensdag
maar de kinderen hele dag op school dus dat is wel eens lekker!
Fijn weekend nog!
Liefs Diana

2 opmerkingen:

  1. wat leuk allebei. Grappig om te zien dat je met je eigen stijl van hetzelfde thema heel iets anders maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt mooie letters!! Hele fijne dag vandaag! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen