woensdag 15 januari 2014

Gewonnen en geswapt


Daar was ik eens weer een keertje, de tijd vliegt voorbij,
ik  zit niet stil hoor maar was bezig aan een album ,
dat kost veel tijd dus is nog niet af (wel bijna)


Ik doe weer mee aan de swap van De Nederlandse Swappers
En ben een dromenvanger aan het maken zie Hier.

Ik won een give away bij Marian.
Zij haakte een sjaal voor mijn dochter.


Ik krijg niet eens de kans om een foto te maken want ze heeft em altijd om

blijkbaar valt ie erg in de smaak.

Verder bood ik aan mijn sjaal te swappen,
dat deed ik met  Haar



Ik blij en zij ook blij!

Zondig maakte mijn zoon even klei hangertjes voor mij:


ik kom gauw weer met de dromenvanger en het album.
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze 'm vaak om heeft!!
    Het was trouwens geen haken, maar BREIEN... geeft niet, als tie maar in de smaak valt!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen gemaakt hoor. Ben benieuwd naar je dromenvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het lekker druk. Mooie sjaal heb je voor je dochter gewonnen. Goed teken als ze hem altijd draagt.
    Prachtige kleihangertjes van jouw zoon. Zo te horen weet hij goed wat jij voor mooie dingen maakt, want hij gunt het het leukste meisje dat hij (nu) kent. Een ruil is prima als beide partijen gelukkig zijn met wat zij krijgen. Mooie omslagdoek.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sjaals!! Wat schattig dat je zoon die hangers voor je heeft gemaakt. Echt heel lief....

    BeantwoordenVerwijderen