vrijdag 31 januari 2014

Lente kaarten?

Ik heb wat kaarten gemaakt voor een lente pakketje .
zo her en der liet ik al het een en ander zien 
nog steeds geen idee hoe het eruit komt te zien?
(degene die een kerstpakketje hebben ontvangen hebben al een beter beeld)
Ik maak jullie nieuwsgierig hier een klein voorproefje:






Duurt nog wel even voordat ze allemaal klaar zijn.
Heb een beetje last van tijdgebrek,
de pc had een beetje kuren dus die heb ik ook maar eens opgeschoond
evenals de tablet.
En bij gebrek aan ijs gaan we waarschijnlijk a.s zondag naar Flevo on Ice
lekker schaatsen.
Fijn weekend
Liefs Diana

8 opmerkingen:

  1. Allemaal weer even mooi!
    Veel plezier met schaatsen, hoop dat het lekker weer is om te schaatsen.
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal even leuk en mooi ♥
    veel plezier met schaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwu, mooie kaarten zeg! Enne, have fun met schaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harstikke leuk!
    Ik heb idd zo'n mooi Kerstpakketje van jou mogen ontvangen, dus ik kan alvast zeggen dat jij er vast en zeker weer wat moois van gaat maken.
    Ik ben benieuwd, leuk idee om dit zo te doen.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk allemaal, heel verschillend. Dus jij bent ook al bezig met de lente....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik herken een kaartje precies!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen