woensdag 26 februari 2014

Blogland

Ik hou ervan om post te versturen en
bezig te zijn om iets speciaals voor iemand te maken.
Ik besteed hier dan ook veel tijd aan.

Zo ben ik deze week bezig gegaan voor Wendy.
Al een tijd geleden hadden we afgesproken een
swap te doen.
Zij wilde namelijk wel een paardje haken voor mijn
dochter.
(zou het zelf misschien ook wel kunnen maar dat gepriegel
met die smalle poten is dan weer niks).
Maar ben weer lekker aan de slag geweest morgen gaat ie op de
post dus foto's volgen nog.

Verder maakte ik eindelijk dit huisje af
kwam het weer tegen onder in een la helemaal
vergeten te maken waar het voor bedoeld was oeps!



Ik verstuurde het naar  mycupoflatte.
Ik neem aan dat ze het inmiddels heeft ontvangen.
(beter laat als nooit, volgens mij kreeg ik haar adreswijziging
al maanden terug)
Ook kreeg ik een lief bedankje van Daphne
Leuke slinger he?
Heb em aan mijn pallet gehangen en het kaartje
hangt er ook.
Tot Gauw,
Liefs Diana

10 opmerkingen:

  1. Post versturen is idd leuk, post ontvangen misschien nog wel leuker.
    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal weer prachtig uit!
    Het is inderdaad leuk om post te versturen en te ontvangen!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi die slinger
    dat hollandse hou ik ook van
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt!! En erg leuke post kreeg je. Mooie slinger.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het lijkt wel op een kaart zo maar het is toch echt een behoorlijk houten huis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, het huisje is SUPER mooi!! :)Wat is echte post toch leuk! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk huis is het geworden. Mooie post maken voor iemand anders is een fijne bezigheid maar zelf leuke post krijgen is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen het je WEER gemaakt.
    Het is gewoon een feestje om op jouw blog te komen

    BeantwoordenVerwijderen