zondag 16 februari 2014

kuikentje piep !

Hallo allemaal
Ik kwam op pinterest zo'n leuk kuikentje tegen dat ik dacht die
moet ik even maken.
Gelukkig had ik toevallig nog lichtgele katoen in huis (wit had ik nog wel)
Het patroontje vond ik HIER


In plaats van pootjes heb ik er een lusje aan gemaakt.
In dit geval hangt ie nu aan mijn pallet aan de muur.
Misschien maak ik er nog wel meer voor aan een paastak bijv.
Ik heb mijn winterse spullen er maar afgehaald want die
winter komt toch niet meer.







Nou vooruit dan hier een stukje van mijn deken:
(die schiet nu wel op want ik haak onder het tv kijken)


Ik ben ook al een stukje verder gegaan want ik weet zeker
dat ik straks in het voorjaar/zomer niet zoveel meer haak
dan kan ik eens een weekje overslaan.
Ik haak nu alleen in het weekend want ik vind andere dingen
nog leuker dan haken hi hi maar ben er wel blij mee vind em echt heel
mooi worden in mijn favoriete kleuren!!
Fijn weekend nog
Liefs Diana

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kuikentje en wat een leuke spullen heb je aan je pallet hangen, heel gezellig!!
    Je hartjes doosjes ook heel mooi!
    Je deken gaat ook lekker, moet mijn toeren nog doen, ben met zoveel tegelijk bezig.
    Veel plezier vandaag met het kijken naar het schaatsen!!
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je deken wordt idd heel erg mooi. Die kleurtjes vind ik ook mooi. Wat een leuk kuiken. Winter verwacht ik ook niet meer. Mooie doosjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana! Wat een schattig piepje!! :D Ik denk ook dat we al lekker aan de LENTE mogen gaan denken, het wordt niks meer met die winter, hihi. Behalve natuurlijk met de Winterspelen, heerlijk dat schaatsen kijken! En je deken wordt prachtig, wow!
    Hele fijne zondag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Diana, heel erg bedankt voor jou spontane brief!!! Ik was er heel erg blij mee en de kaart heeft nu al een speciaal plekje op het prikbord, naast de hanger. Heel erg sorry voor deze late reactie, maar het liep na de feestdagen niet meteen zo lekker.
    Hoe dan ook: een oprecht en enthousiast 'dankjewel' uit Roermond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk!
    Je deken wordt ook prachtig, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat enorm leuk allemaal zeg http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2014/02/5050-terug-post-tulpen-haken.html
    en ik had je wel een mail gedaan ik kon niet eerder op blog.... bedankt voor al je moois er heb erover geschreven hier xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent al vroeg in 'paassfeer'meid! Leuk hoor zo'n kuikentje!!
    En je deken wordt ook supermooi!!
    Wat heb je dat trouwens sfeervol aan de muur hangen allemaal.... Heerlijk om naar te kijken!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen