woensdag 26 maart 2014

haasje en huisje



Dit haasje maakte ik een tijdje terug al,
De zak van sinterklaas gesloopt.
Ze zijn wel erg makkelijk te maken maar bij gebrek aan tijd
zal het wel bij deze ene blijven!

Er is echt weinig knutsel tijd,de tijd dat ik vrij ben gaat op
aan bezoekjes aan verjaardagen, orthodontist,fysio enz
afijn dat zal bij velen van jullie zo zijn.
Mijn knie werkt de laatste tijd niet zo mee,
binnenkort een mri scan en wellicht kijkoperatie.




En gisteren op het werk een huisje gemaakt,
blokhout gered uit de openhaard bak.
Zonde om weg te gooien toch?
Heb er nog meer maar die ga ik verven,
hier een metalen dakje erop!





Liefs Diana

4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend toch die knie. Veel sterkte ermee.

    Je haasje is echt lief!
    Heel leuk idee. Misschein kun je het wel zittend op de bank maken? Dan maak je er zo nog een paar bij. Alle benodigdheden binnen handbereik en lekker "haasjes maken", heerlijk toch.

    Zo'n blok hout weg gooien vind ik ook altijd zonde.
    Nog even en we bewaren echt ALLES!!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je theepotje kaartje is heel erg mooi en wat een leuk haasje van de sintzak haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dat huis echt super leuk! gr. Hennie p.s. sterkte met de knie....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana, leuke blog heb je. Ik volg je nu ook, ik heb jouw hartjes ontvangen via de hartjesswap van Studio Zakka. Heel leuk gemaakt, dank je wel. Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen