woensdag 5 maart 2014

hartendoosje +kaart

Bij krea2day zag ik een patroon van kaartje waarvan ik dacht
die moet ik maken!
Ik besloot meteen om ook maar mee te doen met de Candy van Maart.
Het kaartje past precies in mijn hartendoosje die ik al gemaakt had.
Een tante van mij die geeft namelijk een feestje en daar hoort
natuurlijk een kadootje bij!

De bloemen maakte ik van koffiefilters,
Nog net genoeg scrappapier voor het kaartje:
 Het feestje is pas 14 maart maar ben maar vast begonnen
dan is dat maar vast klaar!
Fijne Woensdag
Liefs Diana

















7 opmerkingen:

  1. Wat kan jij toch creatief zijn met papier ...
    Het verjaardagskaartje is sfeervol prachtig ...
    Nog een fijne zonnige dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK!!!!!
    Mooi kaartje, met die vouw aan de onderkant en het past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Zal "tante" erg blij mee zijn, let maar eens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zeg voor een tant die 80 word zal ze vast blij mee zijn!
    Hoe heb je die bloemen gemaakt?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. witte koffie filters kleuren met spray of waterverf soms spoel ik er ook wel verf weer uit of kleuren door elkaar heen in nat filter,
      Droog fohnen of laten drogen, verschillende maten bloemen ponsen of cirkels knippen , op elkaar leggen gaatje erin, splitpen erin en in elkaar vouwen, laten drogen en weer uit elkaar vouwen dan heb je een bloem.
      Op elkaar leggen

      Verwijderen
  4. Wauw wat is die van jou ook erg leuk geworden .
    een hoop leuks op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen