woensdag 2 april 2014

hartjes swap

Hallo bloggers

Deze week ontving ik de hartjesswap georganiseerd door studiozakka:


Hij hangt daar wel leuk aan de muur.
Ik kreeg deze van studiokeesengrietje

Verder maakte ik dit weekend een paar opkikker kaarten:












Verder heb ik eigenlijk niet veel gedaan,
ik moest vanmorgen een mri van mijn knie waarop niks bijzonders te zien was.
Ben dus niet veel wijzer geworden,
Vanmiddag moest ik met een dochter naar de orthodontist en daarna even de stad
in geweest.
We hebben alvast een leuke outfit (de mijne nog niet helemaal)
geshopt voor het feest wat mijn ouders binnenkort gaan geven. (8 mei)

Zo nog even een wedstrijdje spelen (volleybal)
Liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zo'n opkikker kaartje krijgt dan voel je je gelijk een stukje beter!
    Vervelend dat je niets wijzer bent geworden van de MRI
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn altijd leuk om te maken en zeker ook om te krijgen, die opkikker kaarten.
    Wat leuk dat jij er ook van die snoepjes bij doet.
    Balen van je knie, ik heb ook een poos zo'n last gehad van mijn knie, kon alles doen, maar had wel pijn.
    Uiteindelijk bij de fisio terecht gekomen en die heeft het behandeld en toen was het weg.
    Hoop dat jij er ook vanaf komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar gaan een paar mensen mooi mee opgekikkerd worden, tof hartje!

    BeantwoordenVerwijderen