vrijdag 18 april 2014

Paasei!

Ik merk dat ik meer te vinden ben op instagram dan hier op mijn blog.
Dat komt ook omdat ik met grote projecten bezig ben en daar ga ik jullie
niet elke keer mee lastig vallen ik laat het wel zien als het af is.
Dus ik weet niet zo goed waar ik dan over moet bloggen.
Deze week ben ik nog even bezig geweest met eierschalen:
Het is overigens een houten ei




Ik ga het zo even kleuren met ecoline!

Ik maakte nog een klein presentje (ook al van hout)
voor een cliente die ging verhuizen:






en ik kreeg een superleuk kaartje van jolanda
voor mijn verjaardag morgen.





Dus eh ben nog druk !


Iedereen een heel fijn paasweekend!
liefs Diana

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en een fijne verjaardag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk...en gefeliciteerd met je verjaardag en fijne paas!Groetjes,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag en een goed paasweekend!
    Geniet ervan!
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat huisje! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. gr. Hennie p.s. IG is ook erg leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van.

    Je verveeld mij trouwens niet hoor, met je grote projecten.
    Ik kom altijd graag even op je blog langs, voor inspiratie en je gezellige praatjes.
    Groetjes en fijne paas dagen, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen