zondag 11 mei 2014

50 jaar getrouwd en moederdag







Donderdag 8 mei waren mijn ouders 50 jaar getrouwd,
reden voor een feestjedus.
We hebben een leuke dag gehad en volgens mij hebben ze er 
erg vangenoten.
Ik maakte voor hun een envelop die hoorde bij het spel
wat ze moesten doen met hun kleinkinderen: 
Ik hou van holland




Ik kreeg nog leuke appeltjes van moos


Mijn wandkleed vordert aardig,
het wachten is op de laatste foto van groep 8.


En natuurlijk nog een kadootje voor mijn mama:
Een mercidoosje:





Fijne dag nog!
liefs Diana

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk allemaal.
    Wat heb jij toch een creatieve ideeën.
    Ik heb de houten magneetjes met poëzie plaatjes nagemaakt, voor mijn moeder, voor moederdag!
    Zo leuk, ze krijgt ze vandaag.
    Bedankt voor je inspiratie.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi uit allemaal!
    Fijn dat je ouders een mooie dag hebben gehad en hebben genoten!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je merci doosje!
    En wat een leuke boog gemaakt voor je ouders,fijn dat je dat zo met zijn allen kan vieren!!!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en mooi allemaal! Je merci-doosje vind ik PRACHTIG!
    Nog van harte met je ouders :)
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen