maandag 5 mei 2014

pakketje

 Dit pakketje stuurde  ik naar Kim,
daar zat o.a het gehaakte lijstje in van mijn vorige post.
We deden via facebook mee aan een 10 dingensnail.
Je moest 10 dingen sturen naar je snail partner en degene 
die maakt daar dan wat mee voor je.










Nu ben ik nog wel meteen paar dingen bezig deze week.
Ik heb zomaar een week vrij namelijk.
Vandaag ben ik toch al vrij, dinsdag vrij genomen, (woensdag en vrijdag werk ik nooit)
en donderdag heb ik vrij vanwege het 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders.
Dochter gaat morgen op kamp met school dus het is hier erg rustig.

Vorige week heb ik dit van hout gemaakt:




Zag ik op Pinterest vond de tekst zo grappig!





De uil heb ik ook nog even geverfd (op het werk)
Ik vind hem zelf erg leuk (te koop)

Veel liefs
Diana

3 opmerkingen:

  1. Een pakje van jou ontvangen is altijd feest ...
    Ik geniet er nog altijd van hoor ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen heb je weer gemaakt!
    Het bord vind ik super leuk even als de uil
    Soms is het wel even lekker wat tijd voor je zelf toch, geniet van je weekje vrij en gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijk van je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie dingen heb je gemaakt! Zo'n bord met tekst vind ik altijd zo leuk, en deze spreuk is echt perfect! haha!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen