woensdag 11 juni 2014

Kadosetje en WK

 Ik maakte dit weekend nog een kadosetje voor de secretaresse van ons meidenelftal,
wij vonden dat ze wel iets leuks verdient had 
dus ik maakte een hoesje om 
2 stuks bon bon blocs 
heen!
Nu nog ff leuk inpakken met het kaartje erbij en een bos bloemen.






Verder heb ik mijn wandkleed zo'n beetje klaar op wat enkele dingetjes na:



En mijn hollandse omslagdoek is af!
Ik kreeg al een eerder deze blauwe omslagdoek van pixiemiksalot maar
besloot er een randomheen te maken zodat ie wat groter werd.






En natuurlijk zijn wij er klaar voor:


Ik ben weer helemaal bij op wat kaartjes (vaderdag en verjaardag) na,
moet ook wel want aan mijn deken
heb ik al een tijdje niks gedaan maar dat komt
de aankomende weken we goed tijdens het voetbal kijken!!
Dus als jullie me missen dan ben ik druk aan het haken

Liefs Diana

3 opmerkingen:

  1. Leuk kadosetje heb je gemaakt!
    Zo te zien ben je er helemaal klaar voor, je omslagdoek ziet er super uit even als je paletbord, zo leuk versierd :-)
    Succes met haken de komende weken onder het voetbal kijken!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dat cadeau setje! Je wandkleed is ook heel mooi geworden, net als je omslagdoek!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen