woensdag 17 september 2014

Omslagdoek en thema Recepten

 Zo alweer een tijdje geleden maar ik heb eigenlijk wel heel veel gedaan!

Zo maakte ik in de vakantie deze omslagdoek:








 En maakte ik leuke pakketjes voor snailmail met thema recepten:









En nog1:


Ben nu bezig met herfstige setjes maar daar over later meer!

Doen jullie al mee met de instaswap fall edition?
Kijk Hier

en met de herfst editie van de hartjesswap  Studio Zakka?

Ik doe mee leuk leuk leuk!!!

Fijne dag Liefs Diana

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doek heb je gehaakt!
    En die kaartjes zijn ook weer prachtig geworden.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je weer leuk gemaakt .. zie in je lijst een van mijn oude blogs nog langskomen -alles met lint.!(ik schreef het net zo op die manier-.maar ijkt wel of die naam toen gehackt is of zo ,want gaat nu wel heel erg anders over moterrijden
    maar die van mij is nu -http://joansmixmax.blogspot.com .....

    BeantwoordenVerwijderen